Hvis jeg har købt, eller fået en forkert vare?

Der ydes 14 dages returret efter lov om visse forbrugeraftaler, og ved udnyttelse af fortrydelsesretten dækkes bådes beløbet for varen, samt fragten. Kunden skal dog selv dække omkostningerne ved at sende varen retur.

Det er selvfølgelig valgfrit hvordan man vil sende en vare retur, men her er lige et par muligheder for porto eller en pakkelabel.

Online brev, eller pakke porto hos Postnord kan købes her!

GLS som pakke, så kan en returlabel købes for 50 kr. bestil her!

Vi følger reglerne for retur og ombytningsret, og som kunde skal du være opmærksom på at fortrydelsesretten ikke er gældende såfremt varen er ændret. Desuden kan fortrydelsesretten for enhver vare bortfalde, hvis det er klart, at åbning eller prøvning af varen har forringet eller forringer varens salgsværdi. Derfor er det altid vigtigt at du beholder original indpakning intakt, og pakker ind og ud yderst omhyggeligt.

Læs iøvrigt vores leveringsbetingelser!

Du bør ALTID tage kontakt til os først, først du sender noget ind. Også ved fejlleverede varer!

Vi betaler penge retur såfremt der ikke er problemer med varen og den er købt indenfor de sidste 14 dage.

Kunden betaler selv portoen ved kreditering, returnering og reparation, dog kan der ved forkert leverede varer fra CP-import's side, rekvireres en frankeret returkuvert.

Ved returnering downloades og udfyldes en RMA seddel.

Hent RMA blanket som PDF her:    eller Word blanket her: